Transen + Shemales in 3. Etage - Duisburg, Vulkanstrasse - 1.Halbjahr 2018 - Anwesenheit-Informationen

  • This was the lineup on thursday 28.12.2017.


    door 25 -> TS Christina from Brazil (slim, short, blonde, 20cm)
    door 27 -> TS Karina from Spain (blonde and tall TS in dominant lingerie, no pictures on the door)
    door 31 -> TS Karla Sperma XXL (pics and old report here: http://bit.ly/2BZEVxH)


    -----------


    I didn't find Christina reports anywhere but her nice figure and promising shape under the pants persuaded me to go give a try and share to the group. :)


    Fine experience. She's nice and clean and is gifted with a 20cm tool, standard girth (pics on the wall are slightly retouched). A bit of blowjob with light deepthroat, and some passive fuck in doggystyle and then missionary. However, she didn't put much energy into the fuck. Maybe she was tired or just lazy.


    Paid 50€ for about 20-30 minutes. Rate 6 out of 10. I am not sure next time it would work better but it's enough value for the spent money.


    Have an amazing new year!

  • Ich war gestern Nachmittag vor Ort.
    Im Moment lohnt es sich nicht wirklich.
    Die dicke Karla ist immer noch im 1. Zimmer, ganz am Ende weiterhin die attraktive Blondine, beide Türen waren aber geschlossen.
    In einem der mittleren Zimmer habe ich eine ältere recht große TS mit kurzen Haaren gesehen. Die war nicht sehr ansehnlich, so dass ich mich wieder schnell verabschiedet habe.
    Ich hoffe das Barbie bald wiederkommt, dann lohnt sich die Anreise auf jeden Fall!

  • Dieses Thema enthält 75 weitere Beiträge, die nur für registrierte Benutzer sichtbar sind, bitte registrieren Sie sich oder melden Sie sich an um diese lesen zu können.

Jetzt mitmachen!

Sie haben noch kein Benutzerkonto auf unserer Seite? Registrieren Sie sich kostenlos und nehmen Sie an unserer Community teil!